חברת Power Marketing מתמחה בכל הקשור לניהול רשימות תפוצה ויצירת ניוזלטרים איכותיים כדי לשמור על קשר אמיתי עם הקהל שלך.
ניוזלטר הוא אחד מערוצי התקשורת המסורתיים בשיווק הדיגיטלי.
יצירת רשימת תפוצה איכותית טיפין טיפין – על ידי איסוף אימיילים של לקוחות פוטנציאליים, לקוחות מההווה, לקוחות מהעבר, ספקים, קולגות, נותני שירותים משלימים, בתוספת חברים ומשפחה ואפילו מתחרים – יוצרת מאגר שערכו לא יסולא בפז.
מדובר במאגר של אנשים שמאוד מעוניינים לקרוא את התכנים שאתם כותבים, וככל שהתוכן יותר איכותי ומעניין – ככה הקהל הופך יותר ויותר קרוב.
יש דרכים רבות ליצור רשימות תפוצה ולהגדיל אותן בצורה איכותית וחוקית.
יש דרך לתחזק רשימות תפוצה, ויש פעולות קבועות שצריכות להתבצע כדי שהרשימות ילכו ויגדלו בקצב טוב.
בניוזלטרים עצמם מושקעת חשיבה רבה – נאספים תכנים, נכתבים מאמרים, מצולמות תמונות ונערכים סרטונים – הכל כדי לספק מוצר איכותי ומעניין באמת.
התוצאה של ניוזלטרים היא שלאחר מספר חודשים הקהל שלך מכיר אותך כאילו הייתם חברים קרובים. גם אם כף רגלו מעולם לא דרכה אצלך במשרד – הוא קורא את הטקסטים שלך, מקבל ממך השראה, לומד ממך – וכאשר תפנה אליו במסר שיווקי – הוא יקשיב לך!
בנוסף – ניוזלטרים מעניינים הופכים להיות ויראליים. חברים מעבירים לחברים. ומי שמקבל ניוזלטר בנושא כלשהו מחבר – הוא בד"כ לקוח פוטנציאלי באיכות הגבוהה ביותר.
הניוזלטרים גם "מפמפמים" את הקהל הקיים שלך לדבר עליך ולהמליץ עליך.
אני נתקל מידי פעם בבעלי עסקים שחושבים שהקידום באינטרנט לא בשבילם, כי רוב הלקוחות שלהם מגיעים מפה לאוזן. אם הם בכל זאת מסכימים לפיילוט, הם מגלים שכאשר מקדמים נכון ללקוחות מהעבר וללקוחות מהווה – הפִּיוֹת מתחילים לדבר הרבה יותר ולהרבה יותר אוזניים…