איתור וגיוס עובדים

עזרה לבעלי עסקים ולמנהלי כוח אדם למצוא ולגייס עובדים מתאימים ומוכשרים

כוח אדם הוא נושא רגיש וחשוב, שעסקים רבים קמים ונופלים עליו.

עבדנו עם מאות עסקים במהלך השנים האחרונות, ראינו כוח אדם מאוד איכותי, אבל ראינו לצערנו גם עסקים שכשלו עקב בחירה לא נכונה של כוח אדם, הכשרה לא מקצועית, בעיות תקשורת בין העובדים לממונים עליהם ועוד ועוד…

ולכן לפני מספר שנים התחלנו לספק גם את השירות החשוב של איתור, גיוס והשמה של עובדים.

נשמח למצוא עבורכם עובדים מתאימים ולוודא שאתם לא מבזבזים חודשים ארוכים על איתור עובדים או על ניסיון לבנות עסק עם עובדים לא מתאימים.

כנהוג בתחום, שכרנו הוא רק על בסיס הצלחה.

חברת השמה Power Marketing

לתאום שיחת אפיון משרות ללא עלות, השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

להבדיל מחברות כוח אדם אחרות, אנו משתמשים במערכת חכמה של מבדקים כדי לאתר את העובדים המתאימים ביותר לתפקיד.

כידוע לכל העובדים בתחום כוח האדם, רושם ראשוני יכול להטעות.

לו רק היינו יכולים לדעת "מה עובר לעובד בראש" ובאמת לאתר את העובדים שבאמת יהיה אכפת להם מהעסק שלנו…

לעיתים אופיו ויכולותיו האמיתיות של העובד מתגלות רק לאחר חודשים רבים. חודשים של  הכשרה והשקעה כספית יקרים. וגם להיפך, לעיתים ניתן לפספס את העובד הטוב ביותר שיכול להיות לנו רק בגלל שהיה לחוץ או מוטרד בראיון, ולמעשה לא הראה את מלוא יכולותיו ותכונותיו האמיתיות.

ראינו את זה קורה במקרים רבים. וכוח אדם איכותי שווה את משקלו בזהב.

זה לא דבר של מה בכך לאתר את העובד שיהיה בדיוק מושלם עבור החברה שלך. זוהי משימה למומחים! 🙂

באמצעות מיונים מדוייקים, ראיונות מקדימים מקיפים ועריכת מבחנים – ניתן להגדיל משמעותית את הסיכוי לאתר את העובד הנכון, שגם יהיה מתאים מבחינת מקצועית, ושגם יהיה ישר, אמין ונאמן לנו ולעסק עצמו.

תהליך העבודה

Asset 5

1. אפיון משרות

לאחר חתימה על הסכם עבודה, אנחנו עורכים ראיון מלא מולך כמעסיק כדי להבין את הדרישות המלאות שלך ולאפיין במדוייק את המשרות והעובדים שאתה מחפש.

Asset 4

2. פרסום המשרות

המשרות מתפרסמות במגוון ערוצים – כגון אתרי דרושים והרשתות החברתיות. כמו כן, אנו מתמחים ב-sourcing (איתור עובדים ממאגרים שאינם קונבציונאליים, בד"כ כאשר מדובר באנשים בעלי כישורים מאוד ייחודיים).

Asset 7

3. מיון ראשוני

אנו עוברים על עשרות (או מאות) קורות החיים שמתקבלים וממיינים מיון ראשוני בהתאם לדרישות התפקיד ולדרישות המעסיק.

Asset 6

4. מיון טלפוני

אנו מתקשרים לכל המועמדים שעברו את המיון הראשוני, מראיינים אותם טלפונית ומבצעים תוך כדי כך מיון נוסף. ברשותנו ידע וכלים מתקדמים בתחום ההערכה האנושית, ומשיחת טלפון אנחנו יודעים להעריך במידה רבה את האדם איתו אנחנו מדברים. אם יש צורך אנו שולחים למועמדים מבדקים שונים on-line - בין אם מדובר במבדקים כלליים כגון IQ או אמינות, או במבדקים בתחום ספציפי - מכירות, שליטה במחשבים, שפות ועוד.

Asset 10

5. העברת המועמדים למעסיק

אנו מעבירים את המועמדים הנבחרים אליך, המעסיק, לביצוע ראיונות פרונטליים/טלפוניים/ZOOM. במידת הצורך - נקבע עבורך ימי ראיונות אינטנסיביים, כאשר אנחנו מביאים מספר מועמדים בזה אחר זה.

Asset 8

6. קליטת העובדים

כאשר נבחר העובד המתאים, הוא מתחיל רשמית בעבודתו. אנו ממשיכים לעקוב ולהיות בקשר ובמידת הצורך מספקים שירותים נוספים (שמתומחרים בנפרד) כגון הגדרות תפקיד, הכשרות בתפקיד ועוד – על מנת לוודא שהקליטה תהיה מוצלחת ושכל הצדדים ירוויחו.

בין לקוחותינו

לתאום שיחת אפיון משרות ללא עלות, השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: