אסתי די-נור – מעצבת פנים באסתטיקה יפנית, Wabi-Sabi.

כשאני בא לטפל בלקוח אני מטפל בכל ההיבטים שלו.

כן, יש פה ושם לקוחות שרוצים משהו מאוד ספציפי ולא רוצים אותך על שום ערוץ שיווק אחר, אבל רוב העסקים שאני עובד איתם מאוד אוהבים את העובדה שמטפלים להם בכל תחום השיווק מ-א' עד ת'.

זה מה שקורה עם אסתי.

שדרגנו בצורה משמעותית את האתר.

מוזמנים להתרשם מאתר של וואבי סאבי >>

 

הגדלנו את רשימת התפוצה באלפי נמענים חדשים, והרשימה ממשיכה לצמוח.

יש לנו ניוזלטרים מדהימים שנשלחים מידי חודש ולפעמים בתדירות גבוהה יותר.

 

 

יש לנו מערכות אוטומטיות לקליטה של לידים חדשים, עם סדרות אוטומטיות, מה שנקרא "משפכים שיווקים", שיכולים לקחת ליד פושר או אפילו קר ובמשך תקופה, על בסיס אוטומטי לחלוטין, להפוך אותו לליד לא רע בכלל!

 

יש לנו פייסבוק ואינסטגרם פעילים.

יש לנו קמפיינים ממומנים שווים בפייסבוק שדרכם אנחנו מגיעים לקהלי יעד טובים, שמתוכם אנחנו שואבים את הלידים שלנו.

לדף הפייסבוק של וואבי סאבי >>

 

בנינו באתר תכנים מרתקים ככה שאנחנו בהחלט לא דוחפים רק "בוא תקנה, תשלם, 1+1" או דברים כאלה… ממש לא. אנחנו מספקים באמת תוכן מאוד איכותי והמטרה היא באמת לתת ערך, לתת חליפין הרבה מעבר למה שהאנשים מצפים.

לבלוג של וואבי סאבי >>

 

כן, ברור שאנחנו רוצים עבודה, אבל על מנת להשיג עבודה בעולם של ימינו – צריכים בד"כ להכיר אותך, וכדי להכיר אותך אתה צריך לעבוד קשה, ואתה צריך להיות טוב במה שאתה עושה.

ואם אתה רוצה לקחת לידים קרירים ולהפוך אותם לחמים, אז כדאי שתספק להם מידע מרתק ונכון, מאמרים מעניינים, תיתן להם באמת ערך – אבל משהו שהם מחשיבים כבעל ערך – עבור העולם שלהם.

וזה מה שקורה עם אסתי.

היא אישה מיוחדת, חכמה, מרתקת, עם עולם עשיר במיוחד, עם השכלה מאוד רחבה, עם ניסיון חיים עשיר במיוחד. והאמת – ועם אנשים, לקוחות או עסקים כאלה הכי כיף לעבוד, כי אתה לא צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל תכנים שיווקיים. הם יוצרים את התכנים האלה כי הם אוהבים ליצור!

אז מומלץ בהחלט!

אם יש לכם בית או דירה שאתם רוצים לשפץ אותה.

אם קניתם דירת קבלן חדשה מהניילונים ואתם רוצים להפוך אותה באמת לדירת חלומותיכם – אז אסתי די-נור היא הכתובת.