הכפר הירוק – בית ספר ופנימייה מהמובילים בישראל.

בהחלט אחד ממוסדות החינוך הכי מובילים והכי מכובדים בארץ.

יש אפשרות ללמוד בכפר הירוק כ"תלמידי חוץ" או כ"תלמידי פנימייה".

מסלולי הלימוד בכפר הירוק הם מגוונים מאוד, וכל תלמיד יכול לבחור את השילובים שמתאימים לו.

לקדם מוסד כמו הכפר הירוק זה אתגר לא קטן.

זה לא לקוח עסקי "רגיל".

תיזכרו בעצמכם בתקופת החטיבה או התיכון. תנסו להיזכר בבית הספר שלכם, חדר המורים, המזכירות, משרד המנהל… תנסו להיזכר בטקסים, בפעילויות השונות, במגמות, המסלולים, המבחנים… תיזכרו בחברים, בטיולים השנתיים, במשלחת לפולין…. כל כך הרבה חוויות, כל כך הרבה דברים.

אז כן, מנקודת מבט של קידום יש המון תכנים.

וכן, האנשים בכפר הירוק – המורים, צוות הפנימייה, צוות המנהלה, האנשים הטכניים, ועד מנהל הכפר הירוק – קובי (סיסקו) נווה – הם מהאנשים הכי מיוחדים שפגשתי.

אנשי חינוך משכמם ומעלה, שבאמת אכפת להם! אכפת להם מחינוך, אכפת להם מהתלמידים, אכפת להם מהמורים, אכפת להם מהעתיד של מדינת ישראל – שחלק ניכר ממנו נמצא בידיים של אנשי החינוך שלנו!

אז אני מוריד בפניהם את הכובע ושמח על הזכות שנפלה בחלקי לעבוד עם הקבוצה המיוחדת הזו.

לכפר הירוק יש אתר אינטרנט עשיר בתכנים.

לאתר הכפר הירוק >>>

ובמקביל – יצרנו עבורם דפי נחיתה רבים המחזקים אותו כמו לוויינים סביב פלנטה…

הנה כמה דוגמאות:

עיקר הקידום מתמקד בפנימייה, ובצורך הברור מאליו להסביר לאנשים למה עדיין, גם בימינו, כדאי ללמוד בפנימייה.

תלמידי הפנימייה זוכים לחיים מאוד מעניינים ומרתקים. הם עוברים חוויות שאף נער או נערה בגילם לא עוברים. הם נהנים מהחיים, לומדים, מתפתחים, מגלים דברים חדשים, מזהים ומגדירים את היעדים שלהם בחיים – ולא סתם אנשי מפתח רבים במדינת ישראל צמחו מתוך פנימיית הכפר הירוק!

אנחנו מנהלים לכפר הירוק דף פייסבוק עשיר בתכנים וחוויות, עם אלפי עוקבים.

לדף הפייסבוק של הכפר הירוק >>>

דף אינסטגרם אטרקטיבי לא פחות.

לדף האינסטגרם של הכפר הירוק >>>

פתחנו גם דף TikTok עם סרטונים מגניבים.

לדף ה-TikTok של הכפר הירוק >>>

ניוזלטרים חודשיים שמנסים לסכם את החוויות הרבות מספור שמתרחשות בכפר.

מוזמנים להתרשם מהניוזלטר החודשי של הכפר הירוק >>>

קמפיינים רבים בפייסבוק ובגוגל – כדי להגיע לקהלי היעד המדוייקים.

ועוד…

בתקופת ה"קורונה" עמדנו בפני אתגרים לא פשוטים – כגון, איך עושים "יום פתוח" בכפר הירוק מבלי להביא פיזית את ההורים והתלמידים…

כמובן שפתרנו זאת והבאנו עשרות משפחות למספר ימים פתוחים כדי להציג בפניהם את פנימיית הכפר הירוק ולהמשיך בפעילות על אף כל המגבלות.

בשיווק צריך לנצל את כל ערוצי השיווק, וערוץ שיווק קריטי הוא השיווק "מפה לאוזן".

מסתבר שגם הערוץ של "מפה לאוזן" דורש יצירה. זה לא משהו שקורה מאליו. זה לא שאנשים פשוט מדברים וממליצים עליך. זה יכול לקרות, אבל בדרך כלל יש הרבה עבודה מאחורי זה כדי לגרום לאנשים באמת להמליץ עליך באופן שוטף, וכדי שתישאר באמת במודעות שלהם.

זה מגיע דבר ראשון משירות מעולה. ואם אתה טוב, נותן מוצר טוב, דואג לתת מעל ומעבר ללקוחות, דואג באמת להיות שם בשבילם, גם אחרי שמכרת להם את השירות, דואג לענות להם מהר על כל שאלה, דואג לא לעשות איתם פדיחות בפיננסים או כל דבר אחר, דואג באמת להיות איתם ישר– אז הם תהיה להם הזדמנות הם בהחלט ימליצו עליך.

אבל גם במקרה כזה, של שירות עילאי, עדיין אתה צריך להזין את אותם ממליצים פוטנציאליים בתכנים וחומרים כדי – א. להזכיר להם שוב ושוב שאתה שם ושאתה מחפש עבודה (אולי הם חושבים שאתה כזה טוב שאתה לא באמת מחפש עוד לקוחות…), ו-ב. לספק להם חומרים, רעיונות, מבצעים, נתונים, אירועים מיוחדים שקורים – כל דבר שבאמצעותו הם יכולים להפיץ אותך.

למשל במקרה של הכפר הירוק – אם אנחנו עורכים יום פתוח, אנחנו בהחלט רוצים שכל התלמידים (וההורים שלהם) שכבר לומדים בפנימייה, בהחלט ידעו על כך! אותם תלמידים והורים הם בהחלט לקוחות מרוצים שימליצו הלאה לחברים, ואם יש יום פתוח הם הראשונים שצריכים לדעת כדי להעביר את המייל או את הפוסט או הווטסאפ לחבר או למשפחה…

וזו רק דוגמה אחת.

לכן חשוב כמובן תמיד בכל עסק לטפח בצורה רצינית, עם הרבה תשומת לב, ועם הרבה אכפתיות, את רשימות התפוצה.

רשימות תפוצה של טלפונים ניידים (לסמסים / ווטסאפים), רשימות תפוצה של אימיילים ובמקרים רבים גם רשימות תפוצה של כתובות פיזיות (לא סתם כדי שיהיה כתוב באקסל או באיזו מערכת, אלא באמת כדי לדוור להם גם מגזין פיזי אחת לכמה זמן).

אז הכפר הירוק הוא בהחלט פינת חמד ירוקה ומדהימה בלב גוש דן. מקום קסום, מקום שמשלב גם את העבר וההיסטוריה של מדינת ישראל וגם את העתיד שלנו בכל ההיבטים שלו.

אז אם חשקה נפשכם במסגרת מושלמת עבור ילדיכם – ייתכן מאוד שפנימיית הכפר הירוק היא המקום המושלם עבורם!