ניהול דפי פייסבוק הוא שם כולל להרבה מאוד פעולות ותתי-פעולות.

זה מתחיל מהעלאת פוסטים.

יש אנשים שמעלים פוסטים בעצמם, יש אנשים שכותבים מאמרים וטיפים אבל צריכים שמישהו יעלה את התכנים הללו בפייסבוק עבורם, ויש כאלה שצריכים גם שיכתבו עבורם את התכנים וגם יעלו אותם בפייסבוק.

עסקים רבים כיום מבינים שכדי להצליח הם צריכים לתת ערך רב לקהילה שלהם. הקידום דורש הרבה חשיבה, הרבה תשומת לב.

אז קודם כל – אנחנו מתכננים יחד איתך את התכנים שיופיעו בדף הפייסבוק שלך.

ייתכן שאתה מאוד יצירתי בעצמך ובאמת לא תצטרך יותר מידי בשטח הזה, אבל גם אתה סופר יצירתי יש לנו ידע טכני רב בפייסבוק שבעזרתו נדאג שהיצירה שלך תגיע לכמה שיותר אנשים מתוך קהלי היעד שלך.

כעת מתחילה התחזוקה השוטפת – מענה על שאלות של אנשים בדף – כמה עולה? איפה משיגים? באיזה צבעים יש לכם את זה? וכו' וכו'… גם כאן – החלק שלנו משתנה בהתאם ללקוח. אם מדובר בנושא מאוד טכני, אז כדאי שאתה תענה בעצמך על השאלות כדי שלא נעשה פדיחות, אבל ברוב המקרים אנחנו יכולים להשתלט יפה מאוד על התנועה ולתת מענה, גם אם ראשוני, למי שמתעניין, ולפתח אצלו עניין רב יותר ולהפוך אותו לליד חם עבורך.

יחד איתך נתכנן גם פוסטים מיוחדים. לא רק מאמרים או טיפים, אלא גם פוסטים לצורך קידום ישיר של המוצרים שלך, לצד פוסטים יצירתיים רבים אחרים – כגון הגרלות ומשחקים, הזמנה להירשם לרשימות התפוצה במייל וקבל ניוזלטרים ועוד.

אם צריך – נגיע אליך לעסק לסט של צילומים – סטילס או וידאו – כדי לייצר מספיק תוכן שיאפשר לנו לקדם בכיף את הפעילות.

הקידום עובד ברבדים, בשלבים. לאחר שהשלב הראשון הושלם – וחומרי הקידום הבסיסיים קיימים שם, הנכסים הבסיסיים מבוססים היטב – ניתן להמשיך הלאה לעבר שלבי הקידום הבאים המתקדמים יותר. אנחנו מזהים את השלב שבו העסק שלך נמצא מבחינת קידום – ומתחילים להעלות אותו למעלה – שלב אחר שלב.

וכאן מגיע כמובן כל נושא הקידום הממומן.

יש תכנים. יש תנועה. יש מה לקדם – מתחילים לקדם לקהלי יעד שהולכים וגדלים מצד אחד, והולכים והופכים להיות ממוקדים מצד שני.

אנחנו מומחים בקידום ממומן בפייסבוק על כל סוגיו השונים.

אנחנו בוחנים את האפקטיביות של הקידום הממומן כדי לראות מה מביא יותר לידים. כל עסק מתנהג שונה. יש תחומים בהם "מודעת לידים" תהיה הפתרון המושלם. ויש תחומים בהם חייבים לשלוח את הגולש לדף נחיתה או לאתר כדי לקבל את מלוא הפרטים בנושא לפני שהוא יסכים להשאיר את פרטיו האישיים.

ניתן לקדם באופן ממומן את המוצרים עצמם, או פוסט כזה או אחר להרשמה לניוזלטר וכל להגדיל באמצעות את הפייסבוק את רשימות התפוצה שלנו ועוד ועוד.

יש דרכים רבות ליצור קהלי יעד בפייסבוק – החל מפילוח על פי איזורים גיאוגרפיים, גילאים, תחומי עניין, שפה וכו' – ועד קריטריונים מאוד ספציפיים כמו – "אנשים שראו מעל 50% מתוך סרטון כלשהו שיש לי בדף – וכאלה שדומים להם…". זה לא מסובך, אבל צריך לדעת איך זה עובד.

רוצה שדף הפייסבוק שלך יביא לך חשיפה אדירה וימשוך לקוחות רבים חדשים? פנה אלינו!