למשרד עורכי פטנטים בהרצליה הפיתוח דרוש/ה עוזר/ת כספים ואדמיניסטרציה – חצי משרה!
במסגרת התפקיד: התפקיד כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקת הכספים, עבודה עם חשבוניות, ספקים ולקוחות מהארץ ומחו”ל, תוך שימוש במערכות פיננסיות ודיווחים פנימיים. סיוע בניהול השוטף של המשרד.
—
ימים ושעות: א'-ה' חצי משרה, שעות גמישות. 3 ימים מהבית, יומיים מהמשרד
שכר: 10,000-8,000 ש"ח, נקבע סופית במעמד הריאיון
—
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון
שליטה גבוהה באקסל ובמערכות פיננסיות
ראש גדול, מסירות ואכפתיות
יכולת עבודה עצמאית וירידה לפרטים
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
—
למעוניינים, נא לשלוח קורות חיים למייל Hadasjobs@powermarketing.co.il
ולציין "עוזר/ת כספים ואדמיניסטרציה – חצי משרה".
בהצלחה!