לחברה טכנולוגית בהרצליה דרוש/ה Head of Customer Success!
במסגרת התפקיד: הובלת מחלקת ה-Customer Success. התפקיד כולל ניהול כולל של צוותים בתחומי התמיכה, ההטמעה וחוויית הלקוח. העבודה כוללת בניית אסטרטגיה להגדלת שימוש והכנסות, שיפור שביעות רצון ושימור לקוחות, פיתוח תהליכים ואוטומציות, הובלת השקות של פיצ’רים, סנכרון עם מחלקות פנימיות (כגון מכירות, מוצר, כספים) וניהול שוטף של פעילות המחלקה.
—
ימים ושעות: משרה מלאה, ימים א’-ה’. נדרשת זמינות לפחות פעמיים בשבוע עד השעה 17:00
מיקום: היברידי – 1-2 ימים בשבוע מהמשרד בהרצליה
שכר: נא לציין ציפיות שכר.
—
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוותי שירות / תמיכה / CS
ניסיון משמעותי בעבודה בחברת SaaS B2B
יכולות ניהול וארגון גבוהות
יכולת הנעה בין-אישית, הדרכה והובלת צוות
כישורים אנליטיים חזקים – מעקב וניתוח ביצועים ומדדים
משמעת עצמית, יוזמה, ויכולת עבודה עצמאית מהבית
שליטה מעולה בכתב ובעבודה עם מערכות דיגיטליות
יתרון משמעותי:
היכרות עם כלי ניהול כמו Intercom, ClickUp, Notion, Pipedrive
רקע בניהול תהליכים מול לקוחות עסקיים מגוונים
ניסיון בשיפור תהליכים, אוטומציה וניהול דאטה
—
לפרטים אנא שלחו קורות חיים למייל:
Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "Head of Customer Success"
בהצלחה! 😊