לחברה טכנולוגית בהרצליה דרוש/ה תומכ/ת לצוות Customer Success!
במסגרת התפקיד: מדובר בתפקיד מפתח בתמיכה בלקוחות (רו"ח, יועצי מס, מנהלי חשבונות) בעבודה עם מערכת מתקדמת מבוססת ענן. התפקיד כולל תמיכה רב-ערוצית בפתרון בעיות, ליווי לקוחות חדשים בתהליך הטמעה, הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים ואיסוף תובנות מהשטח והעברתן לצוותים פנימיים.
—
ימים ושעות: משרה מלאה, ימים א'-ה'. נדרשת זמינות לפחות פעמיים בשבוע עד השעה 17:00
מיקום: היברידי – 1-2 ימים בשבוע מהמשרד בהרצליה
—
דרישות:
ניסיון/היכרות מעמיקה בהנהלת חשבונות (חד-צידית עד מאזן, כפולה והתאמות)
התנסחות רהוטה בכתב וללא שגיאות
יכולת הבנה טכנולוגית מהירה
גישה שירותית ויכולת התמודדות עם נפח פניות גבוה
עבודה עצמאית עם משמעת עצמית גבוהה
תשומת לב לפרטים, סדר וארגון, עבודה תחת ריבוי משימות
יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן וחשיבה אנליטית
יתרון משמעותי:
ניסיון בתמיכה טכנית במערכת טכנולוגית
היכרות עם מערכות ERP / CRM
רקע בעולמות: ניהול כספים, אינטגרציות טכנולוגיות
—
לפרטים אנא שלחו קורות חיים למייל –
Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "תומך Customer Success"
בהצלחה! 😊