דרוש/ה פקיד/ת קבלה בחולון!
במסגרת התפקיד: אחריות כוללת על ביצועי המשרד ורמת השירות לגורמים פנימיים וחיצוניים, אחריות על הקלדת הזמנות לקוח בזמן ובאופן מדויק ומפורט, אחריות על הפקת תעודות משלוח באופן תואם לסחורה שסופקה, אחריות על החתמה ובדיקת החתימה בתעודות משלוח תוך תשומת לב לכך שלא יוציאו סחורה מהמחסן ללא חתימה, אחריות על הקלדת הזמנות רכש, שליחתן לספקים, קבלת אישור ווידוא תאימות, אחריות לקליטת תעודות משלוח רכש באופן מדויק, ניתוב הזמנות צביעה למצבעות ומעקב קפדני שכל ההזמנות נשלחות ובזמן.
—
ימים ושעות העבודה: א'-ה' 16:30-7:00
שכר: 9,000 ש"ח תלוי ניסיון
—
דרישות:
שליטה בתוכנות אופיס
ניסיון בעבודה בסביבת SAP
שירותיות ואדיבות
סדר וארגון
יצוגיות
יכולת תפקוד בתנאי לחץ
—
לפרטים אנא שלחו קורות חיים למייל – Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "פקיד/ת קבלה בחולון"
בהצלחה!