דרוש/ה מתאמ/ת מלאי ורכש בראש העין!
במסגרת התפקיד: תפעול תהליכי רכש מלאים: ביצוע המלצות רכש מקסימום זמינות במינימום מלאי. ניהול קשרי ספקים: שמירה על קשרי עבודה שוטפים עם ספקים בארץ ובחו"ל, כולל שליחת מחירי מטרה, בקשות להצעות מחיר, פתרון בעיות, טיפול בתביעות בגין סחורה פגומה וזיכויים. ניהול נתוני מלאי: הקמה ועדכון שוטף של מק"טים במערכת Priority, מעקב אחר קבלת סחורה רכש מקומי. תמיכה בתהליכי יבוא ורכש בינלאומיים: עבודה מול ספקים בחו"ל עבודה צמודה מול מחלקת היבוא. שירות פנים ארגוני: עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בחברה לצורך תאום ותמיכה בתהליכים לוגיסטיים ותפעוליים.
—
ימים ושעות: א'- ה' (גמיש) 15:00-8:00 או 17:00-8:00, עם אפשרות להתאמות בהתאם לצרכים
שכר: 9,500-9,000 ש"ח. תלוי ניסיון
—
דרישות התפקיד:
שליטה מלאה ב-Office: בדגש על Excel (פונקציות מתקדמות) ו-Outlook – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority-ייתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה: יכולת לנהל תכתובות מקצועיות ושיחות עם ספקים מחו"ל – חובה
יכולת עבודה עצמאית: ניהול זמן, ארגון משימות ותעדוף יעיל
ניסיון בתהליכי רכש ויבוא: יתרון משמעותי למועמדים עם רקע בתחומים אלה
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים: יכולת לתקשר עם גורמים שונים בתוך החברה ומחוצה לה
ראש גדול ומוטיבציה
—
למעוניינים, נא לשלוח קורות חיים למייל Hadasjobs@powermarketing.co.il
ולציין " מתאמ/ת מלאי ורכש ראש העין "
בהצלחה!