דרוש/ה לניהול משרד ותפעול וניהול מדיה חברתית בתל אביב-רמת החייל!
במסגרת התפקיד: ניהול המשרד, תפעול שוטף של המשרד, כולל ניהול לוגיסטי טיפול ודאגה לסביבת עבודה מתוקתקת, הזמנת ציוד משרדי ותיאום לוחות זמנים, ניהול ותפעול שוטף של עמודי המדיה החברתית (Facebook, Instagram, LinkedIn ועוד), יצירת תוכן קריאטיבי – פוסטים, סטוריז, וסרטונים (כולל כתיבה ועריכת טקסטים), תכנון אסטרטגיית תוכן חודשית ושבועית בהתאם לצורכי הקבוצה, ניתוח נתונים ודוחות ביצועים לשיפור והגדלת החשיפה, מעורבות בפרויקטים שיווקיים, עבודה משותפת עם צוות השיווק לתכנון קמפיינים ברשתות החברתיות.
—
ימים ושעות העבודה: 17:00-08:00
שכר נא להעביר ציפיות שכר
—
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד- חובה
ניסיון בתפעול וניהול עמודי מדיה חברתית – חובה
יכולת כתיבה קריאטיבית בעברית (אנגלית – יתרון משמעותי) – חובה
שליטה/ יכולת לימוד ביישומי Office וכלים לניהול רשתות חברתיות (כמו Canva) – חובה
יצירתיות, ראש גדול, ויכולת עבודה עצמאית – חובה
הבנה בסיסית בניתוח נתונים וביצועים במדיה/ רצון ללמוד – חובה
רקע בשיווק דיגיטלי או קידום ממומן – יתרון
—
לפרטים אנא שלחו קורות חיים למייל – Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "ניהול משרד, תפעול וניהול מדיה חברתית!".
בהצלחה!