דרוש/ה לניהול משרד ועוזר/ת מנכ"ל בתל אביב-רמת החייל!
במסגרת התפקיד: תפעול שוטף של המשרד, מענה טלפוני, טיפול במיילים, סיוע לצוות, הזמנת ציוד משרדי וניהול ספקים, אחריות על תיאומים לוגיסטיים ופגישות פנים וחוץ. ניהול יומן ותיאום פגישות של המנכ"ל, הכנת חומרים, מצגות, ודוחות לפגישות הנהלה, מעקב אחר ביצוע משימות ופרויקטים, מעורבות בפרויקטים חוצי-ארגון בהתאם לצורך, שיפור וייעול תהליכי עבודה משרדיים ותפעוליים.
—
ימים ושעות העבודה: 17:00-8:00
שכר: נא להעביר ציפיות שכר
—
דרישות:
-ניסיון קודם בניהול משרד או בתפקיד דומה – חובה
יכולת עבודה בסביבה דינאמית וריבוי משימות- חובה
שליטה מלאה ביישומי Office (דגש על, Excel, PowerPoint).- חובה
כישורי תקשורת גבוהים בעברית ואנגלית – בכתב ובעל פה.- חובה
דיסקרטיות, יוזמה וראש גדול- חובה
ניסיון בעבודה מול בכירים- יתרון
רקע בניהול משימות באמצעות תוכנות לניהול פרויקטים- יתרון
—
לפרטים אנא שלחו קורות חיים למייל – Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "ניהול משרד ועוזר/ת מנכ"ל בתל אביב-רמת החייל!".
בהצלחה!