דרוש/ה אחראי/ת אדמינסטרטיבי/ת בגדרה!
במסגרת התפקיד: אחריות על ניהול חיוב, גבייה ואספקה ללקוחות החברה. עבודה מול ספקי חו"ל לקבלת תאריכי אספקה וקידום אספקות. מעקב אחר הזמנות לקוח. ניהול מלאי. תמיכה במחלקת הרכש.
—
ימים ושעות העבודה: א'-ה' 17:00-08:00/ 18:00-09:00
שכר: 12,000+ בונוסים
—
דרישות:
אנגלית כתיבה וקריאה – חובה
תואר ראשון – חובה
ידע באקסל
הכרת תוכנת לניהול עסקים ובמיוחד פריוריטי – יתרון
עצמאות
דייקנות וירידה לפרטים
יכולת עבודה בצוות
—
לפרטים, אנא שלחו קורות חיים למייל – Hadasjobs@powermarketing.co.il
וציינו בנושא "אחראי/ת אדמינסטרטיבי/ת בגדרה".
בהצלחה!